O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 30 czerwca 2016

Na przepisy



Przepiśnik jest fajnym i niezbyt zobowiązującym prezentem.  Mój powstał jako Lift kartki Anastasiya na blogu TDZ. Co prawda do zliftowania była kartka, ale ja sobie jej układ przeniosłam na okładkę przepiśnika.



Mój notes powstał na bazie papieru kraftowego ozdobionego papierami Altair Art: Ever and always - Rose i Sunrise 05. Papiery te są do kupienia w Skarbnicy Pomysłów.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. W tak słodkim przepiśniku koniecznie muszą znaleźć się desery :) Dziękuję za udział w liftowym wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza praca, ciekawy lift!
    Dziękuję za udział we wspólnym liftowaniu z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, dziękuję za udział w zabawie z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...