O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 30 czerwca 2016

[DT Altair Art] Z foamiranowymi kwiatami


Witam Was serdecznie z moją kartką inspiracyjną na bloga Altair Art. Niestety ze względów osobistych musiałam zrezygnować z inspirowania w tak niesamowicie fajnym miejscu.


Przygotowalam kartkę z podwójną zakładka, czyli double pocket card.
Zrobiłam ją według kursu Romy.


Wykorzystałam do jej zrobienia papier Sunrise 01 oraz taga z tego paska. Pozostałe materiały, które wykorzystałam w pracy znajdziecie w tym poście.









I jeszcze mój pierwszy wideo-kursik. Proszę zatem o odrobine wyrozumiałości.
Pokazuję w nim jak zrobić kwiatki z foamiranu. Bardzo proste kwiatki.
Nie dziwcie się, że podgrzewam zimny foamiran. To niezły trik dla osób, które tak jak ja, mają często zimne dłonie.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...