O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 23 sierpnia 2017

Kartki Świąteczne - sierpień 2017



Trwa kolejne wyzwanie na Rogatym blogu. W sierpniu należy zrobić kartkę z doniczka lub w formie doniczki.



Ja zdecydowałam się na zrobienie kartki w formie doniczki. Korzystałam z TEGO kursu. Lekko go zmodyfikowałam, bo moja baza jest sklejona.


Doniczkę i tag do środka zrobiłam z rewelacyjnego papieru Pustynia z APScraft. Idealnie mi spasował na bazę pod względem koloru i gramatury. Całość ozdobiłam białymi i srebrnymi dodatkami. Górę doniczki ozdobił wzór z dziurkacza brzegowego i banerek M.
Całość lekko wytuszowałam na brązowo.



Doniczkę zdobi bożonarodzeniowa szopka i tekturowy napis ze Scrapińca.



W doniczce zaś pojawił się stroik ze świerkowych gałązek i ażurowej świeczki. Gwiazdkę wycięłam ze srebrnego papieru brokatowego i dodałam trochę srebrnych koralików.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Fajna forma kartki:) http://bloomcraft.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przemyciłaś sporo. Jest doniczka [bo być powinna] ale także szopka, świeczka, gwiazda... Na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest prześliczna ;) trochę mnie przeraża fakt, że to już nadchodzi czas prac na Boże Narodzenie, a ja tak zupełnie w lesie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...