O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 22 sierpnia 2017

Latka lecą...



Latka lecą, a my nadal piękne i młode... chciałoby się powiedzieć.
W maju minęło 25 lat po mojej maturze. Z tej okazji się niedługo spotkamy. I jako pamiątka tego spotkania powstała kartka dla naszej Wychowawczyni.
W środku znajdzie się jeszcze nasze zdjęcie z klasy maturalnej i podpisy.


Kartka ma format A5 i powstała na bazie papierów marki AltairArt: ATF/Passion i Breath of Spring 02. A zieleninkę do kompozycji wycięłam z jaśniejszej strony papieru Jungle/Meadow.
Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam też duże półperełki.



Duże różyczki powstały z foamiranu barwionego pastelami i tuszami. Dodałam do kompozycji też małe, gotowe różyczki. Wśród zieleninki znalazły się gałązki fasoli i listki czereśni z APScraft. Trochę mało je widać, bo znalazły się pod kwiatkami.









Górę i dół kartki ozdobiłam mini-serwetkami oraz papierową taśmą z koronką.
Kartka ma sporo warstw i jest dosyć ciężka.
Mam nadzieję, że będzie miłą pamiątką naszego spotkania po latach.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. super pomysł i wspaniała robota

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca!!! http://bloomcraft.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kwiaty! Elegancka i wyrazista :)
    Dziękuję za udział w zabawie Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...