O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 19 maja 2018

Trochę słońca dla Mamy



Dzisiaj pokażę Wam druga ekspresową kartkę na Dzień Matki.
Też powstała z pięknego papieru Magicznej Kartki. Tym razem wykorzystałam papier Słoneczne Chwile 01, a kwiatki zrobiłam z resztek papieru Słoneczne Chwile 05.


Tutaj również wykorzystałam napis od Snip Art. Błyszczy się za sprawą złotego wosku od APScraft.


Tym samym woskiem musnęłam delikatnie kwiatki, które wycięłam najmniejszym wykrojnikiem z zestawu Masrgaretki. Ich środek wypełniłam mikrokulkami, które pokolorowałam Pastą Efekt Rdzy - Ciemny Brąz, którą również znajdziecie na półkach sklepu APScraft..




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #32 - Kwiaty dla Mamy na blogu Od A do Zet.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Cudna kartka i te kwiatki super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słoneczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Całkiem fajne te Twoje ekspresowe kartki :)
    Ta nam się podoba - kolorowa i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękuję za zabawę z marką APScraft. Kwiatki wyszły rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo radosna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wesoła i radosna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ekspresowe prace zazwyczaj są najfajniesze. Im człowiek więcej myśli, tym szybciej coś spierniczy ;) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie, Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka radosna kartka! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż słońca i uśmiechu w tej kartce! Mam musi być zachwycona!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...