O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 15 listopada 2018

Boże Narodzenie 2018 (31)



Dzisiaj przedstawiam Wam swego rodzaju lift mojej własnej kartki.
Brzegi kraftowej bazy pokryłam pastą śniegową. Następne warstwy tworzą biały papier brokatowy i papier Dreams Come True 05 - drewno ciemne marki Altair Art.
Potem dodałam I Kropkową tekturkę z Maryją z Dzieciątkiem i napis od Scrapińca.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Zachwycająca praca :) Oglądam Każdą pracę i widzę jak się rozwijasz :) trzymam kciuki oby było coraz lepiej :* zdrówka życzę

    dziękuję również w imieniu DT za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna świąteczna praca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowo! Pięknie się skrzy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kartka . Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycająca kartka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten brokatowy papier, bardzo udana kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna i delikatna, ślicznie błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super na tym brokatowym tle!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...