O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 18 listopada 2018

Gościnnie w APScraft - Ze zdjęciem



Dzisiaj mam zaszczyt gościnnie prezentować swoje prace na blogu APScraft. Na tę okazje przygotowałam pracę zrobiona na bazie metalowej tacki. Chciałam w nieco inny sposób oprawić zdjęcie z mojego pobytu w Ośrodku dla Niewidomych w Bydgoszczy. Docelowo jest to prezent dla mojej koleżanki, dlatego praca ma sporo różnych faktur, które można zobaczyć palcami.

Ze sklepu APScraft wykorzystałam w pracy:
- białe gesso
- jasnozielony wosk
- turkusowy wosk
- złoty wosk
- duże mikrokulki
- wykrojnik margaretki
- wykrojnik nasturcja mała
- wykrojnik baner M
- gel medium
- maska drzewo
- maska trójkąty
- pasta śniegowa
- kryształowe mini-kwiatuszki



Metalową tackę pokryłam białym gesso i lekko przybrudziłam ją brązowym tuszem. Potem przez maskę drzewo nałożyłam kolejną warstwę gesso, a przez maskę z trójkątami - pastę śniegową.
Na gel medium przykleiłam małe i duże mikrokulki.
Jak wszystko wyschło, to przyszedł czas na zabawę z woskami. Na tak przygotowanej bazie umieściłam lekko przycięte zdjęcie i napis.
Całość uzupełniłam kwiatami z foamiranu i tekturowymi gałązkami bluszczu..











No to jeszcze zostały mi do zrobienia trzy podobne formy.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...