O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 27 lipca 2020

Chrzest chłopca z aniołkiem


Trochę mnie tutaj znowu nie było. Ale są przecież wakacje. Co prawda dziwne, ale jednak wakacje. Z wakacyjnych planów nic nie wyszło, to pojechałam na kilka dni do Rodziców.
Wcześniej jednak zrobiłam 4 kartki w pudełkach na Chrzest.
Dziwne by było, gdyby u mnie nie było serii.


Pierwsza kartka powstała na prostokątnej bazie i znalazła swoje miejsce w pudełku z szybką. Oba produkty kupiłam w Skarbnicy Pomysłów.


Kartka powstała z papierów Ever and always - Green Peas groszek i Ecru z kolekcji Ever and Always marki Attair Art. Wnętrze pudełka też wykleiłam zielonym papierem.



Na zewnątrz pudełko delikatnie ozdobiłam papierowym kwiatkiem i gałązkami.


Kartka zyskała przestrzenności dzięki kosteczkom 3d. Jej główną ozdobą jest tekturowy aniołek na sercu. Okolicznościowy napis na banerku ozdobiłam kompozycją z białych i kremowych kwiatków.






Tak skomponowana kartka idealnie współgra z pudełkiem.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Uroczo wyszła Ci ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancki i gustowny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorystyka kartki, w którą poszłaś. Kartka bardzo ładna, dla prawdziwego aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, bardzo elegancki komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze przemyślane warstwy. Fajna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się warstwy. Lubię tego aniołka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest, aniołek to dosyć częsty motyw na kartkach z okazji chrztu, sama też go wykorzystuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...