O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 16 stycznia 2021

Kartka wg mapki


Szary i róż z dodatkiem złota to sprawdzona gama kolorystyczna.
Powstała kartka jest moja interpretacja mapki z blogu The Scrappy Sketches.


Na kwadratowej bazie znalazły się papiery z kolekcji Aurora marki Altair Art.


Na środku znalazła się ramka od Pure&Natural Craft, którą pokryłam złotym woskiem. Wokół ułozyłam kompozycję z wyciętych elementów.



Dodałam okolicznościowy napis, a kwiaty dopełniłam różowymi kamykami.





Kartkę zgłaszam na:
Wyzwanie 1/2021 - MAPKA na blogu The Scrappy Sketches


Wyzwanie 1/2021 - na blogu Altair Art


Wyzwanie nr 1 - TRZY KOLORY na blogu Paper Heaven







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

17 komentarzy:

  1. świetnie zinterpretowana mapka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, te kolory świetnie współgrają! Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i elegancka kartka! Super wyglądają warstwy papieru i kryształki na kwiatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się wielowarstwowość Twojej kartki a przeszycia świetnie tu pasują. Dzieki, że bawisz się z nami i tworzysz z papierów AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne warstwy na kartce! Ładna kompozycja kwiatów. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka! Szary i róż z dodatkiem złota to sprawdzona gama kolorystyczna - ooo tak, masz rację! W imieniu DT Paper Heaven papers dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...