O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 15 stycznia 2021

Rogate tagowanie 2021 - styczeń (bis)


Z rozpędu zrobiłam też drugą kartkę na styczniowe wyzwanie na Rogatym blogu.


Tutaj również inspirowałam sie mini-kursem na kartkę tagową z okienkiem.


Ta kartka również powstała z perłowego papieru w delikatny wzór oraz kalki technicznej. Tym razem w okienku przykleiłam obrazek ze Świętą Rodziną.


Dodałam tekturowe gwiazdki i świąteczny napis od Pure&Natural Craft, a na górze zawiązałam kawałek siatkowej taśmy.



Całość uzupełniłam białą gwiazdą betlejemska zrobioną z papieru w towarzystwie kilku świątecznych gałązek.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...