O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 15 lutego 2021

Rogate tagowanie 2021 - luty (2210)


W lutym na Rogatym blogu robimy kartki z kieszonkami, aby schować tam tagi.



Moja kartka powstała na kraftowej bazie 15 x 15 cm.
 Przydały mi sie papiery z kolekcji Festive Bells marki Altair Art. Wykorzystałam tagi i koronkowe tło z arkusza Festive Bells 09 tagi świąteczne oraz Festive Bells 01. Natomiast z arkusza Festive Cats 06 wycięlam dodatkowe kwiatki i latarenkę.


Na jednym z tagów umieściłam obrazek ze Świętą Rodziną. 
Brzegi lekko poszarpałam i potuszowałam.
Papier na górze podkleiłam po bokach, tak aby po przekątnej można było umieścić tagi.




Listki pochodzą z jednego z papierów z zestawu Białe jak śnieg - FLOWERS - Zestaw papierów z elementami do wycinania od Paper Heaven.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 2/2021 na blogu Altair Art.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja tematu tagowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba pomysł z wyjmowanymi tagami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Pomysł na tagi bardzo mi się podoba. Ja chyba w tym roku odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. O i znów mamy święta 😉 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tymi tagami. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow ale czad. Super pomysł. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po skosie - to świetne rozwiązanie i dużo miejsca na tagi ;) I wyszła zupełnie inna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna i klimatyczna. Pieknie te tagusie wkomponowalas pod skosem ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na te ukośne kieszonki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak sprytnie ulokowałaś tagi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...