O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 11 marca 2021

BINGO (10)


W tym tygodniu moja linia to: kwiaty - żółty - okno.



Do zrobienia kartki wykorzystałam kremową bazę i papiery marki Altair Art z kolekcji Sunride. A dokładnie z małego bloczka. Lekko je potuszowałam.
Okno wycięam ze srebrnego papieru lustrzanego, a gałązki z papieru Jungle/Meadow.



Margaretki wycięłam z kremowego papieru czerpanego. Ich środki pokryłam klejem Magic i posypałam mikrokulkami. Po lekkim przyschnięciu zabarwiłam je żółtym tuszem w płynie.
Dla kontrastu dodałam jeszcze pomarańczowe różyczki z papieru.






I jeszcze ukryłam kilka błyskotek.


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2021 na blogu Altair Art






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Bardzo optymistyczna kartka, najbardziej podoba mi się kompozycja kwiatowa 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dużo dobrej zabawy i relaksu sprawia Ci zabawa w Bingo, super praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się pobają kolory i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiosennie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie twórcza z Ciebie osoba. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zaprezentowałaś linię bingo. Powstała bardzo wiosenna, słoneczna i ciepła kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...