O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 10 marca 2021

Rogate tagowanie 2021 - marzec (2230)


Na Rogatym blogu kolejne wyzwanie z tagami w roli głównej.
W marcu trzeba zrobić kartke w formie patchworku lub z tagową układanką.

Zupełnie nie miałam pomysłu na taka kartkę. Aż tu nagle znalazłam papier z tagami do wycięcia. I inspiracja przyszła sama.


Kartkę zrobiłam na kraftowej bazie 15x15 cm. Jako tła użyłam papieru Festive Bells 05, a na środku dodałam papier Festive Cats 02 od Altair Art. Wybrałam te w rozmiarze 15x15 cm. Ich brzegi lekko potuszowałam.
Na tym ułożyłam układankę z tagów przewiązanych papierowym sznurkiem i obrazek ze Świętą Rodziną.



Całość dopełniłam potuszowanym tekturkowym napisem od Pure&Natural Craft.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Kartka wyszła przepięknie. Cudne papierki i bardzo ładna grafika w środku

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalna! A dla mnie to kolejny miesiąc, który pomijam. Nadal nie wiem, jak dodać tagi do kartki. :D No nie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem samo się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowa praca 😊 Ja natomiast nie skończyłam jeszcze prezentacji kartek świątecznych na Instagramie😉 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mnogość świąt u Ciebie 🙃

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny uklad tagow ❤. Sliczna calosc ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda to ułożenie :) I dodatkowo kartka świąteczna na grudzień już gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny układ tych tagów! Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tagi jako tło,dla Świętej Rodziny, a pod spodem jeszcze inne barwy :) Świątecznie :) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna praca. Kochasm takie kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art.DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...