O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 9 marca 2021

Kartka imieninowa wg mapki


Moja interpretacja poniższej mapki jest nad wyraz skromna.
Zauważyłam, że od początku pandemii robię coraz prostsze kartki, takie plaskie, aby można je było łatwo wysłać w zwykłej kopercie.
No bo teraz mniej jest okazji, aby kartkę wręczyć osobiście.


Moja kartka jak zwykle powstała na kwadratowej bazie z papierów marki Altair Art: Pulsar/Andromeda, Midwinter 07 i Midwinter 08. A napis pochodzi z paska z napisami Ever & Always Pastel 19.



Kwiaty wzbogaciłam perełkami w płynie i niebieska kroplą akrylową.





Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie 3/2021 na blogu The Scrappy Sketches


Wyzwanie 32021 na blogu Altair Art






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Super zinterpretowałaś mapkę! Rzadko trafiam na niebieskie kwiaty, te są cudne! I może się uśmiejesz, ale podoba mi się, że wycinasz bez borderów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna interpretacja mapki, ja też lubię tworzyć kartki według mapek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że odważne połączenie kolorów zastosowałaś, i wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze nietuzinkowa kompozycja 😁 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa interpretacja mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches,

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne połączenie kolorów. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa interpretacja. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczn kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...