O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 8 marca 2021

Urodziny na zielono


Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo prosta kartką urodzinową w zieleni.
Powstała na kwadratowej bazie z papierów Jungle/Meadow i Rose Garden 13 z ramkami marki Altair Art.



Na środku nałożyłam przez maskę wzór rozety (za pomocą kleju Magic) i posypałam go diamentowym brokatem.


Dodałam jeszcze tekturową ramkę pomalowaną zielonym woskiem i różową farbką. Kwiatki na niej ozdobiłam różowymi kryształkami. Całość uzupełniłam wykrojnikowym napisem.



Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie #100 - BINGO na blogu Rapakivi, 
Moja linia to: zielony papier - urodzinowy napis - brokat/cekiny


Wyzwanie 3/2021 na blogu Altair Art






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jak ozdobiłaś tekturkę! I brokat też - lubię, jak się coś błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten brokat , ożywia całą kartkę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka, w rzeczywistości zapewne pięknie się mieni 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, ładnie delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna jest prostota tej kartki - dziękuję za udział w setnym wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na środek ramki. Gratuluje. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka. Wszystko dopasowane kolorystycznie. Super. Dzięki za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...