O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 25 maja 2021

BINGO (21)


Moja interpretacja linii: perełki - kolor - die cus jest dosyć luźna.
Die cuts potraktowałam jako elementy wycięte ręcznie i wykrojnikami.



Okno wycięłam z papieru kraftowego i podkleiłam je kawałkiem koronki z lekkiej masy oraz papierem Holy Mountains 02 od Skarbnicy Pomysłów.
A napis wycięłam z TEGO paska.



Dodałam jeszcze foamiranowe kwiatki, które uzupełniłam listkami z arkusza Leaves 03 i różowymi perełkami.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 5/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Śliczna. Kwiaty jak zawsze cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i śliczne kwiaty :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka, fajna ta "firaneczka" w oknie 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszła. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu Altair Art. Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka :) Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka, śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ozdobione kwiatami okienko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...