O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 26 maja 2021

Rogate tagowanie 2021 - maj




Z kwadratowej bazy zrobiłam kwadratowego taga.
Do jej zrobienia wykorzystałam papiery z kolekcji Wigilijne drzewko od Galerii Papieru.
Z dwuwarstwowej tekturowej ramki od Pure&Natutal Craft zrobiłam shaker boxa.
Między warstwy tekturki wkleiłam sztywna folie, potem nasypałam białych mikrokulek i zakleiłam papierem. W środku znalazł się też obrazek ze Świetą Rodziną.



Dodałam napis, wycięte gwiazdy brtlejemskie i kilka śnieżynek. Na koniec całość przewiązałam czerwoną wstążką.




I jeszcze krótki filmik.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.





5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...