O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 30 maja 2021

Dywanik w niebieskościach


Zbliżają się wakacje. Na wyjazdach zazwyczaj brakuje mi w łazience dywanika przy prysznicu. Bardzo nie lubię wychodzić na zimne kafelki.
Postanowiłam więc zrobić sobie dywanik, który będę mogła ze sobą zabrać.
Na balkon też się nadaje. Wtedy ochroni stopy przed żarem nagrzanej podłogi.
No i nie ma problemu z jego wypraniem.


Dywanik zrobiłam z bawełniano-polisterowej przędzy Macrama Ombre Cake 7506.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...