O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 9 czerwca 2023

Bułeczki z truskawkami i mascarpone


Rozpoczął się sezon truskawkowy. Te pyszne owoce często goszczą na naszych stołach w czerwcu.
Na blogu Swojskie Jedzonko znalazłam przepis na apetycznie wyglądające bułeczki z truskawkami i mascarpone.


Składniki:

na rozczyn: 30 g drożdży 4 łyżki ciepłego mleka 1 łyżka mąki 1 łyżeczka cukru
na ciasto: 600g mąki pszennej 2 jajka 100 g cukru 80 g masła rozpuszczonego 250 ml ciepłego mleka wyrośnięty rozczyn
na nadzienie: 250 g serka mascarpone 1 łyżeczka cukru z wanilią 2 łyżeczki cukru 300 g truskawek
na lukier: ok 4 łyżki cukru pudru sok z połowy cytryny

dodatkowo: 1 jajko do smarowania


Na szczegóły wykonania zapraszam na bloga lub do obejrzenia filmu na YT.




Moje bułeczki są nierówne i bez lukru. Ale i tak są PYSZNE.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Bułeczki wyglądają apetycznie! Narobiłaś mi apatytu i chyba sięgnę po przepis.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...