O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 22 czerwca 2023

Makaron z warzywami


Co by tu zrobić na obiad? Może coś bezmięsnego?
Padło na wariacje pt. makaron z warzywami.

Najpierw wersja audio:



Składniki:
100 g makaronu
1 marchewka
1/2 pietruszki
kawałek selera
seler naciowy
1/2 kalarepy
2 małe papryki
1/2 cebuli
2-3 ząbki czosnku
2 pomidory śliwkowe
2 łyżki przecieru pomidorowego
zielona cebulka
czosnek niedźwiedzi
zioła prowansalskie
przyprawa typu Vegeta/Ziarenka Smaku
 łyżka sosu sojowego
pieprz
olej


Ugotować makaron w osolonej wodzie. Odcedzić.

Pomidory obrać i pokroić w kostkę. Pozostałe warzywa pokroić w słupki. Zieloną cebulkę pokroić w ok  cm kawałki, a czosnek drobno posiekać.


Na oleju zeszklić cebulę z czosnkiem. Dodać marchewkę, pietruszkę i seler. Podsmażyć.
Co kilka minut dodawać kolejno paprykę, kalarepę, seler naciowy i zieloną cebulkę oraz przyprawy i sos sojowy.
Przecier pomidorowy "rozrobić" w ok 150-200 ml wody. Dodać do warzyw. Zagotować.
Wyłączyć i wymieszać z makaronem.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...