O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 12 lipca 2023

Smażony makaron


Dzisiaj przedstawiam Wam moja wariację na temat smażonego makaronu.
W zasadzie każdy może sam skomponować swoja własna wariacvję.

Dla tych którzy wolą słuchać, wersja audio jest TUTAJ:



Składniki:
50 g makaronu Soba
50 g makaronu Ramen
25 g misa mielonego
1/2 cebuli
2 ząbki czosnku
1/4 kalarepy
garść mrożonej włoszczyzny w paskach
2 łyżki leju
3 łyżki sosu sojowego
1 łyżka soku z limonki
1 łyżka MIRIN
1 łyżeczka ziół prowansalskich
1 łyżeczka przyprawy typu Kucharek / Ziarenka smaku
pieprz


Makaron ugotować, odcedzić i przelać zimną wodą.


Na rozgrzany olej wsypać na 10-20 sekund zioła prowansalskie i przyprawę. Wrzucić cebulę z czosnkiem i zeszklić.
Dodać mięso i przesmażyc ok 3-5 minut.
Wrzucić pokrojone w słupki warzywa. Smażyc, aż zmiękną.
Z sosu sojowego, MIRIN i soku z limonki zrobić sos. Dodać jak warzywa będą jeszcze chrupkie.



Wrzucić makaron, doprawić do smaku pieprzem i dobrze wymieszać.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...