O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 21 września 2023

Mini-szxyneczki


Mini-szyneczki powstały przy okazji przygotowywania szynki wieprzowej w papryce.
Kupiłam kawałek szynki wieprzowej. Przy pozbawianiu jej nadmiaru tłuszczu "powstały" mi trzy kawałki mięsa: jeden większy i dwa małe.
Wszystkie wylądowały na 3 dni w solance, a potem każdy znalazł swoje miejsce w innej marynacie (małe na 1,5 h a duży na 1 dzień).


Jeden kawałek szynki zamarynowałam w oleju z dodatkiem majeranku i pieprzu.



Drugi kawałek leżakował w marynacie z oleju, curry i pieprzu.



Do woreczka włożyłam jeden kawałek mięsa, zakręciłam go i na górę dałam drugi kawałek mięsa.
Parzyłam je 2 godziny w temperaturze 80 - 85 st C.
Tradycyjnie, po wystudzeniu, szyneczki na noc wylądowały w lodówce.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...