O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 19 września 2023

Kotlety mielone z kurczaka


Niby zwykły obiad: ziemniaki, kapusta i mielone, ale jednak trochę inny.


Składniki:
2 piersi z kurczaka
3 - 4 pieczarki
1 łyżka czosnku niedźwiedziego
1 jajko
1/2 cebuli
1 łyżka bułki tartej
sól
pieprz
mąka kukurydziana
olej


Piersi z kurczaka, pieczarki i cebulę zmielić lub rozdrobnić melakserem.


Dodać jajko, czosnek niedźwiedzi i bułkę tartą. doprawić do smaku sola i pieprzem.
Dobrze wymieszać.


Uformować okrągłe kotlety i obtoczyć je w mące kukurydzianej.


Smażyć na oleju na złoty kolor z obu stron.


Podawać z ulubionymi dodatkami.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...