O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 18 września 2023

Kolorowe ponczo


Od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie zrobienie poncza, bo często brakowało mi jakiejś narzutki na chłodniejsze wieczory.


W sklepie Karoliny kupiłam sobie kiedyś dwa motki energicznej i kolorowej włóczki bawełnianej YarnArt Rosegarden 310.
Miałam zamiar zrobić z niej bluzeczkę. Ale jak to w życiu bywa, plany sie zmieniają.


Na kanale Karoliny spodobała mi się trójwymiarowa chusta. Postanowiłam zrobić dwie takie chusty i połączyć je w ponczo.
Chusty maja ten sam wzór, ale robiłam je w odwrotnej kolejności kolorystycznej.

Kurs na chustę można zobaczyć tutaj:





Ze mnie jest trochę gapa. Zamiast policzyć w obu chustach zrobione rzędy, przymierzyłam je do siebie "na oko". No i przy zszywaniu okazało się, że jedna jest większxa.


Trochę pokombinowałam i wyszły mi "niesymetryczne rękawy", które ozdobiłam chwostami oraz delikatny dekolt.











Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...