O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 18 września 2023

Mielonka z warzywami


Dzisiaj przedstawiam mielonkę "na winie", czyli co tam się pod rękę nawinie.
i na dodatek, żeby było szybko.

Składniki:
600 g szynki wieprzowej
1/2 małej cebuli
1/2 małej marchewki
kawałek pietruszki
kawałek selera
2 ząbki czosnku
1 łyżka sosu sojowego
1 łyżka grysiku
1 łyżka czosnku niedźwiedziego
1 łyżeczka soli do peklowania
1 łyżeczka curry
1 łyżeczka ziarenek smaku
sól
pieprz


Mięso, cebulę, czosnek i warzywa potraktowałam melakserem. Dodałam przyprawy i grysik.
Wszystko dobrze wymieszałam.
Parzyłam w szynkowarze ok. 2 godziny w temperaturze ok. 80 - 85 st. C.


Po wystudzeniu włożyłam mielonkę do lodówki na noc.
I rano prezentuje się tak...


W smaku jest łągodna, pomimo sporej ilości przypraw.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...