O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 8 września 2023

Zaproszenia na 50-te urodziny


Nastał dzień, w którym wróciłam do swojego scrap-kącika. Nie wiem czy na dłużej.
Potrzebowałam zrobić zaproszenia.
Zależało mi na elegancji i prostocie.
Pomysł musiałam trochę zmodyfikować, ponieważ okazało się, że nie mam odpowiednio dużo takich samych kwiatków.


Na kwadratowej bazie znalazł się papier Pulsar/Andromeda marki Altair Art i Szary Świt 17 od Skarbnicy Pomysłów. Z papieru  Machines/The Shade wycięłam banerki.
Całość uzopełniłam kwiatami i półperełkami.


Nie mogło zabraknąć "50" i napisu "Zaproszenie".













Zaproszenia zgłaszam na Wyzwanie 9/2023 na blogu Altair Art.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Fantastyczne! Za 4 lata też pewnie będę robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :) życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...