O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 29 października 2023

Podwójne urodziny


Jak co roku o tej porze robię kartki urodzinowe dla bliźniaków. I z roku na rok jest mi coraz trudniej je robić. Bo to już nie są małe dzieci. To juz są nastolatki.
Tym razem motywem przewodnim jest boisko sportowe.


Na kwadratowych bazach przykleiłam Magicznym klejem papier Dreams Come True 02 zielony marki Altair Art. Drugą warstwę z papieru Ever & Always Pastel 11 przykleiłam na taśmie piankowej 3d.
No i na środku znalazły się boiska piłkarskie wycięte z paska Back to school 10 dodatki do wycinania.
No bo nie mogło być tak bardzo poważnie.







Kartki zgłaszam na Wyzwanie 10/2023 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...