O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 30 października 2023

Zaproszenia na 50-te urodziny - wersja trzecia (2480)


Jak się nie umie liczyć, to trzeba dorabiać zaproszenia. Taka ze mnie gapa, że już trzeci raz musiałam podjąć ten temat. Poprzednie wersje znajdują się TUTAJ i TUTAJ.


Ta wersja zaproszenia powstała na kwadratowej bazie. Wykorzystałam do jej zrobienia papiery Made of Stars - Pulsar/AndromedaAurora 03 i Ever and always 2 - 02 marki Altair Art.
Dodałam napis, półperełki i kwiaty. Całość skleiłam Magicznym klejem i taśma piankową 3d.




Zaproszenia zgłaszam na Wyzwanie 10/2023 na blogu Altair Art.



A wszystkie wersje zaproszeń prezentują sie tak:





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Zaszalałaś z tymi zaproszeniami :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, też mi się to zdarza. :) Nawet wczoraj zrobiłam o 1 ATC za mało. :D Zaproszenia super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...