O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 20 listopada 2011

Złap licznik

Ludzie łapcie licznik. Odwiedzin przybywa.
Ogłaszam więc łapanie licznika.

Pożądany numer odwiedzin to: 5555.

Złapawszy tą liczbę wyślij mailem na aa_dorota@gazeta.pl zrzut z ekranu i adres do wysyłki małego prezentu. A będzie to kilka wycinanek - m.in. choinki i śnieżynki.



Powodzenia.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. no jeszcze troszke do tych 5555 ale moze mi sie uda :d a i chyba cos nie tak jest z twoja data, albo zemna bo wydaje mi sie ze jest dopiero 3 listopada.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...