O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Album na zdjęcia z I Komunii Świętej

Skończyłam robić album na prezent z okazji I Komunii Świętej. Oto efekty:


Przednia okładka.
Z delikatnego papieru z serii Niewinność z zestawu White. Do tego napis ze Scrapińca pomalowany białą farbą akrylową i ozdobiony brokatem w kleju. Całości dopełniają białe różyczki i złoty kielich ze Scrapińca (najpierw pomalowany białą farbą akrylową dla uzyskania faktury, a potem potraktowany złotym spray'em) ozdobiony papierową koronką.



Strony 1 i 2.


Strona 1.
Papier z serii One Moment In Time kupiony w Scrapińcu ozdobiony kwiatowym borderem, atłasowymi kwiatkami i perełkami w płynie. Dodatkowo napis i serce odbite różowym tuszem.


Strona 2.
Z papieru z serii Niewinność z zestawu White ozdobiona napisem ze Scrapińca. Miejsce na zdjęcie ozdobione borderem i perełkami w płynie.


Strony 3 i 4.


Strona 3.
Papier W tiulu koronka z Galerii RAE ozdobiony różami wyciętymi z serii Kwitnące Fantazje z Magicznej Kartki. Miejsce na zdjęcie zaznaczone białymi perełkami w płynie.




Strona 4.
Ozdobny papier z serii Kwitnące Fantazje z Magicznej Kartki nie wymaga wielu dodatków. Wystarczy napis e Scrapińca i border ozdobiony białymi perełkami w płynie.




Strony 5 i 6.


Strona 5.
Tutaj w roli głównej występuje szary papier z Magicznej Kartki z serii Magia Barw. Krzyżyk oczywiście jest ze Scrapińca, a różaniec zrobiony szarymi perełkami w płynie.


Strona 6.
I znowu papier z serii Niewinność z zestawu White z Magicznej Kartki. Na górze ozdobny element ze Scrapińca dopełniony białym ćwiekiem z perłą.


Strony 7 i 8.


Strona 7.
Papier Pastel-Old Time 04 ze Scrap Pasji ozdobiony piankową aplikacją oraz kropkami z zielonego brokatu w kleju. Na dole kwiatowy stempelek odbity zielonym tuszem z serii Latarnia Morska ze scrap.com.pl.



Strona 8.
I znowu papier z serii Kwitnące Fantazje z Magicznej Kartki ozdobiony napisem i zawijasami narysowanymi brokatem w kleju.



Strony 9 i 10.


Strona 9.
A tutaj Pasja Tworzenia z Magicznej Kartki ozdobiona białymi motylkami. Pod cytatem znalazła się papierowa serwetka.


Strona 10.
Błękitny papier z serii Niewinność ozdobiony napisem i kielichem ze Scrapińca. Na dole Stempel odbity tuszem z serii Latarnia Morska ze scrap.com.pl.


Strony 11 i 12.


Strona 11.
Papier z serii One Moment In Time kupiony w Scrapińcu ozdobiony stemplowaniami. To dwa rodzaje brązowego tuszu ze scrap.com.pl z serii Latarnia Morska (TEN i TEN).


Strona 12.
Papier Tu koronki i tam koronki z Galerii RAE pięknie komponuje się ze stylonową koronką i białymi ozdobami ze Scrapińca. Na dole serduszkowy border ozdobiony atłasowymi kwiatkami. Po bokach stempelki odbite tuszami z serii Latarnia Morska - żółtym i brązowym ze scrap.com.pl.




Strony 13 i 14.


Strona 13.
Bazą jest fioletowy karton ozdobiony wstążką. Do tego biało-fioletowe kwiatuszki i białe gałązki. Digi-stempelek pochodzi z blogu Jolagg.


Strona 14.
I ponownie w roli głównej papier z serii Kwitnące Fantazje z Magicznej Kartki. Tym razem króluje fiolet. Do tego ozdoba ze Scrapińca uzupełniona perełkami, fioletowy kwiatej i preparowane liście.


Strony 15 i 16.


Strona 15.
Na tej stronie gości jeden z moich ulubionych papierów - Motyle na łące ze scrap.com.pl. Strona ozdobiona jest "dyplomem" na życzenia z kwiatowym stemplem odbitym białym tuszem z serii Latarnia Morska oraz białymi kwiatuszkami. Digi-stempelek pochodzi z blogu Jolagg.



Strona 16.
Ten papier kupiłam na spotkaniu w Bielsku-Białej w scrap.com.pl. Ozdobiony jest zielonymi świecidełkami i ornamentem odbitym zielonym tuszem z serii Latarnia Morska ze scrap.com.pl. Napis ze Scrapińca mieni się zielonym brokatem w kleju.




Strony 17 i 18.


Strona 17.
Róże z serii Niewinność z zestawu White z Magicznej. Do tego tekturka ze Scrapińca ozdobiona bordowym brokatem w kleju.


Strona 18.
Ażurowa świeca i hostia na papierze z serii One Moment In Time kupionym w Scrapińcu. Pod atłasową hostią ozdobna tekturka ze Scrapińca.




Strony 19 i 20.


Strona 19.
Stemple odbiłam czerwonym tuszem z serii Latarnia Morska ze scrap.com.pl na papierze Majowy sad 2 z Wycinanki. Dodałam jeszcze biało-różowe kwiatuszki i gałązkę wyciętą wykrojnikiem.



Strona 20.
I kolejny papier, który sam w sobie jest bardzo dekoracyjny. Papier Konfitura różana ze scrap.com.pl ozdobiłam krzyżem ze Scrapińca i atłasowym kłosem. Fakyurę na krzyżu nadała biała farba akrylowa.



Strony 20 i 21.


Strona 20.
To jest strona przeznaczona na wpisanie listy gości. Papier z [iękną brokatową aplikacją (nie mam pojęcia jak się nazywa - jak ktoś wie, to niech mi podpowie) nie wymaga dodatkowego ozdabiania.


Strona 21.
Ten różowy papier kupiłam kiedyś w sklepie dla plastyków w Bielsku-Białej. Ozdobiłam go brokatową aplikacją z papieru z poprzedniej strony. Do tego życzenia i "schowek" na załącznik ozdobiony atłasową wstążką i różyczką.


Tylnia okładka.
Z papieru z Magicznej Kartki z serii Niewinność z zestawu White. Do tego atłasowe kwiatuszki.



Wszystkie tekturki są ze Scrapińca.

Starałam się, aby sąsiadujące ze sobą strony były w możliwie podobnych kolorach. Nie wiem na ile mi się to udało.
Praca nad tym albumem była nie lada wyzwaniem dla mnie.

Dziękuję za wytrwałość.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...