O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 10 maja 2012

Zrobiłam pudło





Pudło jest podziękowaniem dla Wychowawczyni na zakończenie III klasy.
Ma wymiary 20 x 20 cm. Baza jest specjalnie wycięta dla mnie w Scrapińcu.


Na razie więcej zdjęć nie pokażę, bo to ma być niespodzianka. Reszta zdjęć będzie w dniu zakończenia roku szkolnego.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. bardzo fajne pudło... ale ale.. jak to dla Ciebie przycięta baza???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Scrapińcu można kupić bazę 10x10 cm, a ja zamówiłam bazę 20x20 cm

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...