O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Lodówkowiec



Dzisiaj chcę Wam pokazać lodówkowca. I znowu pobawiłam się trochę mediami.
Najpierw papier "Czerwcowa noc" z Wycinanki pomalowałam białą farbą akrylową.
Potem w górnej części przez maskę (pasek powstały po wycięciu listków dziurkaczem) nałożyłam trochę śniegowej pasty. Na dole śniegiem zrobiłam falę.
Całość popsikałam żółtą mgiełką własnej produkcji. Górę ozdobiłam zieloną, a dół fioletową mgiełką ze sklepu 13arts.
Na dole znalazł się digi-stempelek (dawno go drukowałam i nie pamiętam czyjego jest autorstwa).



Na górze przykleiłam smakowita babeczkę z truskawkami. Odbity stempelek (dostałam w prezencie) pomalowałam kredkami akwarelowymi. Truskawki swą soczystą czerwień zawdzięczają flamastrom.


Mgiełka bardzo fajnie uwypukla przestrzenne listki.


Dól zdobi border wycięty ozdobnym dziurkaczem. Swój kolor zawdzięcza zielonej i turkusowej mgiełce.
Róg stanowią skręcone różyczki wycięte z turkusowych papierów. Dla złamania koloru popsikałam je przed skręceniem żółtą mgiełką.
Środki różyczek ozdobiłam zielonymi perełkami w płynie.
Dodałam jeszcze kilka jasnozielonych listeczków.


A pod karteczkami umieściłam ozdobną ramkę potraktowana brązową mgiełką.

Oj! Podoba mi się to psikanie.

Pracę zgłaszam na Kwietniowe wyzwanie - tło z wykorzystaniem mediów w CraftManii.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. świetnie wyszły te przestrzenne listki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...