O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 19 maja 2013

Wymiankowe ATC (450)


Jak Zlot, to i ATC-iakowa wymianka.


A na zlotową wymianę  zlotową zrobiłam ATC. W tym roku tematem jest "To ja". Do zrobienia ATC wykorzystałam swoje zdjęcie z ubiegłorocznych wakacji. "Fale" pokolorowałam turkusowa mgiełką ze sklepu 13arts i dodałam kilka słonecznych promieni za pomocą tuszu w płynie.
Zdjęcie jest zrobione na plaży, więc dodałam kilka muszelek.
 

A ja dostałam słodką paczuszkę z ATC od Francesci. Dziękuję bardzo.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...