O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 13 czerwca 2013

Dzieło życia!!!







Dzisiaj postanowiłam pochwalić się NASZYM SYNEM.
Jak to dziecko ma różne zagrania i zachowania.
Jednak przysparza nam niesamowicie wiele atrakcji w ostatnim czasie.
I to takich atrakcji, że duma nas rozsadza.
A ma dopiero 11 lat.
Mam nadzieję, że dalej będzie taki ambitny i będzie odnosił sukcesy.

A jakie to sukcesy?


Najpierw dowiedzieliśmy sie o wynikach konkursu matematycznego KANGUR 2013.
W okręgu katowickim w tej kategorii wiekowej w konkursie brało udział 6376 uczestników.
Daniel został LAUREATEM zdobywając 120 punktów  na 120 możliwych do zdobycia.
W naszym okręgu taki wynik osiągnęło 13 dzieci.

Potem przyszła wiadomość o wynikach konkursu przyrodniczego PANDA 2013.
Daniel zajął 5 miejsce w Polsce.

A dzisiaj dotarły wiadomości o wynikach z Matematycznych Mistrzostw Polski.
Daniel zdobył SREBRNY medal.

Ja nadal jestem w szoku.



I tak pomyślałam, że gdyby ktoś chciał zrobić kartkę gratulacyjną i przysłać ją Danielowi, to byłaby to dla Niego dodatkowa nagroda.

Chętnych poproszę o kontakt na adres mailowy aa_dorota@gazeta.pl, to podam adres do wysyłki.

Wszystkim, którzy zechcą cieszyć się z nami bardzo dziękuję.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Synowi gratuluję, a Wam życzę dalszej dumy. Jestem matematyczką i wiem, że zdobycie takich laurów wymaga pracy, poświęcenia, no chyba że ktoś rodzi się geniuszem. Szkoda, że wcześniej nie znalazłam tego posta, bo pewnie zrobiłabym karteczkę. Chyba, że po roku są kolejne osiągnięcia to napisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za gratulacje.
      W tym roku został laureatem interdyscyplinarnego konkursu matematycznego z elementami przyrody. Generalnie konkurs był dla VI klasistów, a Młody skończył V klasę

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...