O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 19 listopada 2013

Do trzech tagów sztuka




Na blogu I KROPKA trwa Wyzwanie #2 - Do trzech tagów sztuka. Tagi trzeba zrobić do jednej z mapek. Można tez do wszystkich.



I tym sposobem powstały na moim "warsztacie" tagi - po dwa do każdej z mapek.


Najpierw proste zawieszki do mapki #2.


Na gwiazdkowych papierach wyciętych dawno temu. Potuszowane delikatnie gałązki i kilka dodatków.



Kolejne tagi powstały do mapki #1


Zawieszki na I KROPKOWYM papierze z serii Śnieżne Dni. Dodałam elementy wycięte z arkusza Wieczór Wigilijny z Magicznej Kartki, a napis i obrazek pochodzą z bloga Alice.



I jeszcze tagi do mapki #3.


Te tagi równiez powstały z papieru z serii Śnieżne Dni. Ich głównymi ozdobami są origamowe gwiazdki, które dostałam w ubiegłym roku od Origaty. Teraz nadszedł ich czas.
Obrazek również zaczerpnęłam z bloga Alice.
I jeszcze wycięte listki.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...