O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 1 lipca 2014

Pudło na koperty



Zostałam poproszona o zrobienie ślubnego pudła na koperty. Za bazę posłużyło mi pudełko po papierze ksero. Miało być na różowo. Nie miałam jednak aż tyle arkuszy papieru w tej kolorystyce, więc połączyłam je z szarym i niebieskim (boczne i tylna ścianka pudełka).


Górę ozdobiłam delikatnym papierem w odcieniu pudrowego różu. Tak długo ten papier u mnie przeleżał, że nie pamiętam już skąd go mam.


Dodałam skręcone róże, gałązki i listki. To cała dekoracja wieczka.


Przód pudełka ozdobiłam pięknym papierem z DeaArt z serii Sekret Róży. Obrazek Młodej Pary pochodzi od Werciakol.  Umieściłam go na wycinankowym serduszku. Taki piękny obrazek nie wymaga już zbyt wiele dodatków.


Pozwijałam trochę różyczek i ozdobiłam nimi jedną część serca.


Dodałam jeszcze złote obrączki, nutki i napis.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Ładnie wyszło, podoba mi się pomysł z różami na tylko jednej stronie serca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pudło!, a różyczki super wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...