O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 3 grudnia 2014

Ja pierniczę



A teraz kartka na słodko - z lukrowanymi pierniczkami i cukrowymi słodyczami.
Pierniczki pokolorowałam mgiełkami i ozdobiłam perełkami w płynie, a napis potuszowałam.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie Latarni Morskiej - listopad 2014. Z serii LM wykorzystałam: pierniczki, napis, brązowy tusz.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Pierniczki - jeden z najsłodszych świątecznych akcentów. Podobają mi się, urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczki idealnie wypieczone, te słodkie też bardzo lubię:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowita, świąteczna kartka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...