O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 8 marca 2015

Jajecznie...


Dzisiaj jajecznie i na niebiesko. Do tej pracy wykorzystałam bardziej zimowe papiery z Altair Art: papier Snowy winte i papier Deep blue sky oraz wielkanocny tag z arkusza tagów wielkanocnych.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #5: Wielkanoc z tagiem na blogu Altair Art.






Bazie to stempel z Agaterii, a gałązke bukszpanu zrobiłam według kursu Kaśki.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Podobają mi się kolory :) Jaja też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...