O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 11 maja 2015

Podwójnie zawinięta



I kolejna kartka, która powstała na zlotowy konkurs. Tym razem zorganizował go sklep SnipArt i należało zrobić monochromatyczną pracę z tekturką.


Wymyśliłam sobie kartkę kremowo-żółtą z dwukrotnie zawiniętymi rogami. Takiej jeszcze nie robiłam.


Pracę zgłaszam na Wyzwanie #6 - kolor żółty na blogu Craft Passion.




Do wykonania pracy użyłam kilku produktów z serii Latarnia Morska: ramkę ornamentowo-roślinną, kwiatki z zestawu hortensje i margaretki, żółty tusz i brązowy tusz. Praca wędruje również na Wyzwanie Latarni Morskiej - edycja kwiecień 2015.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym podwójnym zawinięciem! A ta tekturka wychodząca spod pierwszej warstwy dopełnia wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :) Podoba mi się pomysł z zawinięciami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, fajny pomysł z zawinięciami.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...