O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 30 czerwca 2015

"Drewniane" pudełko



Pudełko powstało jako opakowanie do tego dziecięcego albumu. Ma wymiar 18 x 16 x 5 cm i powstało na bazie dwóch arkuszy papieru wizytówkowego. Trochę musiałam pokombinować nad rozrysowaniem schematu tego pudełka.


Okleiłam je na drewniano i lekko potuszowałam.


A na górze znalazła się kompozycja odpowiednia dla dziecka. Użyłam tutaj papierów z Altair Art: Cold/Fish Eye i Body&Soul 05/06, które rozdzieliłam niebieskim tiulem. Całości dopełniła wycinankowa ramka ozdobiona perełkami i tekturka ze śpiącym bobasem.




Dodałam jeszcze "klocek" z napisem BABY ze Scrapińca...


...a dwa rogi pudełka ozdobiłam ażurowymi narożnikami i małymi różyczkami.




A po ostatnich porządkach w przydasiach odnalazłam niebieskie perełki w płynie. Jak się znalazły, to trzeba ich używać, bo znowu mogą zaginąć...


Pudełko zgłaszam na wyzwania:

- Diabelskie wyzwanie z SnipArt w Diabelskim Młynie - użyłam: perełki, ramkę i tekturkę


- Wyzwanie nr 37 - Podwójnie na blogu Scrapek.pl - podwójne są narożniki z różyczkami


- Wyzwanie #23 Bingo! w PR SZOK - wybrałam linię pionową: warstwy, tiul. "drewniany" papier




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Piękne :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, przestrzenna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...