O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 15 grudnia 2016

Folder na zdjęcia z wycieczki


Chwila oddechu od prac świątecznych. A to za sprawą wakacyjnych wspomnień związanych z wycieczką. Wycieczka była dodatkowym prezentem urodzinowym dla mojego Taty. Stwierdził bowiem, że przez całe swoje życie nie był nigdy na Skrzycznem. No to teraz może powiedzieć, że był. A zdjęcia Mu o tym przypomną.


Opakowanie powstało na bazie Rzeczy z Papieru. A dekorację stanowią tekturki z Essy-floresy.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...