O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 17 stycznia 2017

Kartki Świąteczne - styczeń 2017



Święta, święta i po Świętach...
A u mnie na okrągło pojawiaja sie kartki na Boże Narodzenie. A to za sprawa rozpoczęcia trzeciego już sezonu kartkowania z Rogatym pomocnikiem.


Na początek roku proste wytyczne - tak by się mogło wydawać - ale nie dla mnie. Tematem jest Minimalizm na początek roku czyli CAS.
Jak się wzięłam za trenowanie tego stylu, to zrobiłam 5 kartek. Ich wspólnym mianownikiem jest oprawienie tekturową ramką obrazka ze Świętą Rodziną. Dodatkowo wszystkie ramki ozdobione są embossingiem na gorąco. No i jeszcze gwiazdki i okolicznościowy napis.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Piękne kartki :-))) Bardzo lubię motywy religijne na kartkach a rzadko je wykorzystuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosto, ale nie nudno :) Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się granatowa i ostatnia czerwona - spory urobek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ta bladoniebieska pięknie się w zimowe klimaty wpisuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia! naj super :) dobrze, że rozłożyłaś materiały i dodatki na całą serię, trudno się ograniczać - prawda? no ale czasem trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie karteczki cudne - moją uwagę przykuła ta granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła kolekcja:) A wszystkie po prostu piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...