O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 20 stycznia 2017

Trybiki myśli...



Mtślenie, od zawsze chyba, kojarzy mi się z przesuwającymi się w głowie trybikami.
A wiedza i zdolności matematyczne mojego Syna utwierdzają mnie w tym przekonaniu, że od szybkości działania naszych myślowych trybików wiele zależy.
I tak powstała "ramka" ze zdjęciem mojego Potomka.


Tekturowe trybiki trochę zmediowałam. Zaczynając pracę nie przypuszczałam, że efekt tak mi sie spodoba. Nie mam zbytnich umiejętności w mediowaniu. A i mediów u mnie mało.
Najpierw zrobiłam sobie pastę z brązowej farby wody i magicznego proszku z 13@rts. Po nałożeniu paluchami i wyschnięciu wyszła fajna faktura, ale nijaki kolor. W ruch poszły trzy kolory farbek: perłowa złota, zielona i brązowa.



Bazę mojej ramki wycięłam z pudełka, w którym przychodzą papiery. Tekturę okleiłam i zabezpieczyłam ozdobnymi narożnikami z APScraft.  Wycinanki z baneru M wykorzystałam jako chorągiewki.









Pracę zgłaszam na Wyzwanie # 1 - Trybiki i/lub koła na blogu Altair Art.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Świetnie skomponowana rameczka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo i efektownie.
    Świetnie wyeksponowane banerki.
    Dziękuję za wspólną zabawę.
    Bożena DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry I can't speak or write Polish :) Really a beautiful project, I love the texture on it.
    Thanks for playing with us on Altair Art blog, we are happy you did it!
    And congrats for the GD spot

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba jak oprawiłaś zdjęcie, trybiki widzę że już rdza chyta ;). Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APSCraft. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...