O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 stycznia 2017

Prosta walentynka


Do Walentynek jeszcze trochę czasu zostało, ale tak mnie jakoś naszło na ten temat. A przy okazji udało mi się zrobić po raz pierwszy shaker box. Wiele razy się do tej formy przymierzałam, ale... Zawsze jakieś było.
A nowy rok sprzyja nowym wyzwaniom.


Kartka jak na mnie jest super bardzo prosta. Jej ozdobą jest ozdobny napis LOVE ze Scrapińca i ażurowy motyl. A całość okraszona złotym pyłem.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #16 - Coś nowego na blogu Od A do Zet.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Shaker box to dla mnie też ciągle nowość, jeszcze nie próbowałam, fajnie, że taką kartkę zrobiłaś, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany shaker Dorotko :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka :) Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu Od A do Zet. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Fajna karteczka! Jakbyś tego nie napisała, że shaker box robiłaś po raz pierwszy, to nikt by nie uwierzył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kartka :) To teraz pewnie jak już się odważyłaś to powstaną kolejne shaker boxy? ;)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna karteczka. Ciekawa i pomysłowa kompozycja. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...