O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 13 stycznia 2017

Rycerska ramka



Co dla Dziadków jest najlepszym prezentem? Wnuki w każdej postaci. Najbardziej te "na żywo", ale nieraz fajnie jest popatrzyć na ich zdjęcia.
Na taka okazje powstała ramka w stylu rycerskim. Ozdobi ją zdjęcie dwóch małych rycerzy. Zdjęcia nie pokazuje szanując wolę rodziców dzieci.


Ramkę ozdobiłam świetną tekturką z rycerzem, maskowym murkiem i odrobiną roślin.



Baner M z APScraft pełni tutaj rolę proporców rycerskich. Barwy oczywiście narodowe z rodowymi inicjałami wyszytymi na złoto.




Ramla ma możliwość wymiany zdjęcia.


Pracę zgłaszam na Wyzwanie #37 - Ramka na blogu It's just fun!




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Obdarowani dziadkowie z pewnością będą zachwyceni, rameczka jest oszałamiająca :)
    Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała rameczka, po prostu zachwycająca !
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest. Dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APSCraft. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...