O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 13 czerwca 2017

Komunijna biel



Czas Pierwszych Komunii Świętych już za nami, ale... musiałam wypróbować moje nowe wykrojniki.
Niekiedy czas zakupów uzależniony jest od finansów. A te wykrojniki bardzo mi się spodobały i postanowiłam je kupić z myślą o przyszłorocznym sezonie komunijnym.
I o dziwo przyszły z Chin bardzo szybko.


Tłem jest papier wizytówkowy ozdobiony wytłoczonym motywem. Wykrojnik z hostią sam w sobie jest bardzo dekoracyjny, dlatego dodałam tylko gałązkę winorośli i małe różyczki.
Całości dopełnia wydrukowany napis.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #9 - monochromatycznie na blogu Sklepik Gosi


- Wyzwanie - graj w kolory - biały na blogu Eko Deco




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Piękna biel - bardzo elegancka kartka.
    Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca. Dzięki za udział w wyzwaniu EKO-DECO :-)
    Pozdrawiam, Aiden

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Dziękuję za udział w Eko-Deco. Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam. Lusia

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i udany zakup:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. superancka kolejna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...