O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 18 listopada 2017

Kolorowy kalendarz



Niedaleko mnie jest Gadziokarnia. Bardzo fajne, twórcze i kreatywne miejsce z niesamowitą atmosferą. Niedawno ruszyły tam cykliczne spotkania pt. Rękodzieło przy kawie. I wczoraj ozdabialiśmy kalendarze na przyszły rok.
Mój kalendarz był czarny, a ja postawiłam na kolor, bo zauroczyły mnie kolorowe paski i gwiazdki. I w zasadzie do końca nie wiedziałam co ni z tego wyjdzie.


Cyferki wymalowałam pisakiem do embossingu przez szablon i posypałam złotym pudrem. Lekko je podkreśliłam czarnym mazakiem. I w tym momencie chwilowo opóścila mnie wena i nie miałam koncepcji co dalej.




i wtedy znalazłam na stole elementy do wycinania w tych samych kolorach co moje paski i gwiazdki. Tutaj znalazły się serduszka.


Patrząc na całość czegoś mi brakowało. Dodałam więc naklejki: sówke i drzewko. Całość wykończyłam perełkami w płynie, które muszę poprawić, bo je lekko rozmazałam.



Kalendarz zgłaszam na Wyzwanie #10 - Potęga kolorów na blogu Laserowe LOVE




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się energetyczny rok :) Świetny kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kalendarz, czas zacząć przygotowywać się do Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak kolorowo:) Bardzo fajna, wesoła okładka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super, jak się popatrzy to nawet choćby był wypełniony terminami po brzegi to te kolory nastrajają tak optymistycznie i dają tyle energii, że dasz radę wszystko ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kalendarz,super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ kolorowo. Bardzo fajnie wyszedł ten embossingowy rok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...