O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 15 marca 2019

Wielkanoc 2019 (22)


Dzisiaj przedstawiam kolejne dwie kartki na Wielkanoc. Napisy wycięłam banerkiem M od APScraft. Wykorzystałam tez wykrojnik nasturcja mała do zrobienia kwiatków.
Kiedyś kupiłam zestaw zielonych papierów od Papierowy Potwór i teraz miałam jak znalazł.
A grafiki pochodzą z Galerii Papieru.













Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

17 komentarzy:

  1. Bardzo radosne kartki, cudne są te grafiki z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kwiatuszki i piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wesołe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ cudnie wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Ja mam zawsze kłopot z tymi grafikami, dopiero w tym roku się za nie wzięłam, ale nie wiem, czy ostatecznie je wykorzystam.
    Zapowiadają się piękne święta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...