O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 23 marca 2019

Wielkanoc 2019 (30)



W tym roku większość moich kartek wielkanocnych jest zrobionych na bazie zielonych papierów od Papierowego Potwora. Na pierwszej kartce wykorzystałam też papier The Beautiful Moments 01 marki Altair Art oraz pisankową tekturkę od Essy-floresy..
Drugą kartkę ozdobiłam wykrojnikową rameczką.
















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki, podobają mi się przeszycia. Pozdrawiam Dorotko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci wychodzą te wielkanocne kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znow wiosna zawitała u Ciebie 🙂 piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne radosne, wielkanocne kartki. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, delikatne, wiosenne i oczywiście zawierające to co najważniejsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kolejne piękne kartki.
    Powstało ich już chyba dość sporo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne , radosne , świąteczne kartki. Dziekuję za zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...