O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 24 marca 2019

Wielkanoc 2019 (32) (1980)




Dzisiejsze kartki emanują zielenią. Oczywiście nie mogło na nich zabraknąć papieru od Paspierowego Potwora. Ta prostokątna grafika również pochodzi od tego producenta. A druga grafika jest z Galerii Papieru.
Dodałam jeszcze napis wycięty banerkiem M i margaretki od APScraft.
Wykorzystałam też papier Nightfall 03 marki Altair Art.















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Świetne kartki, ta na ciemnym tle szczególnie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki 😊 mi również ta z ciemnym tlem najbardziej przypadła do gustu😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda ta ciemna zieleń, kartki z nią są takie głębokie, wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza Wielkanoc i pełna wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczki sa pełne uroku i ciepła

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejne urocze wielkanocne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze. Nie próbuję nawet ich policzyć - tych wielkanocnych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozkręciłaś się na dobre i fajnie Ci to wychodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie kontrastują detale na tym ciemnym tle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...